Heli Peach og Katrinu Chan

Arrangement Haugesund billedgalleri

AVLYST! ARTung | Mangaworkshop med Heli Peach & Katrinu Chan

På grunn av økt smittesituasjon, har Haugalandmuseet i dag besluttet å avlyse alle verksteder og kurs frem til situasjonen har bedret seg.

Dato: Søndag 8. november kl. 12:00

Pris: Gratis inngang

Dette gjelder i første omgang:

• Tegneserieworkshop m/ Linn Isabel Eielsen lørdag 7. nov
  • Mangaverksted m/ Heli Peach og Katrinu Chan søndag 8. nov
  • Familieverksted søndag 8. nov

Vi er lei oss for dette , og ser frem til vi igjen kan ønske dere velkommen tilbake!

Bli med på mangaworkshop for ungdom (13-19 år) med Heli Peach og Katrinu Chan!
Manga er det japanske ordet for tegneserier, og blir brukt utenfor Japan for å beskrive en spesiell form for tegnestil. I denne workshopen lærer du å lage din helt egen mangaserie.
Workshopen er gratis og tegneutstyr er inkludert. Om du foretrekker å bruke digitalt tegneutstyr er det bare til å ta det med. Varighet 3 timer (kl. 12-15).
Påmelding med navn, alder og kontaktinfo sendes til Ådland, Martha ma@haugalandmuseet.no. NB! Begrenset antall plasser.
Workshopen arrangeres i samarbeid med I-CAN internasjonale tegneseriefestival og Kreativt Europa prosjektet, Read on.