Rev construktur
Plastalina

Utstilling Karmsund folkemuseum

Doktor Proktor D.D.S.Ø.I.F.

Doktor Proktors sensasjonelle samling av "Dyr Du Skulle Ønske Ikke Fantes"

Dato: 2. oktober - 30. desember 2019

Tidspunkt: MANDAG - FREDAG 10 - 14
LØRDAG - SØNDAG kl. 12 - 15

Sted: Karmsund folkemuseum, Skåregaten 142 Haugesund

Pris: Voksenbillett kr. 70, honnør-/studentbillett kr. 50, barn (under 16 år) gratis,

Du har enda mulighet for å besøke  den populære utstillingen på Karmsund folkemuseum. Utstillingen kan besøkes i hele desember.

Aktiviter i tilknytning til itstillingen er skattekart, rebus og ikke minst plastaline verksted – lag ditt eget fantasidyr.

D.D.S.Ø.I.F. (Dyr du skulle ønske ikke fantes) er en utstilling av dyr du aldri har hørt om før, basert på Jo Nesbø sine bøker om Doktor Proktor. Her møter du en diger mongolsk vannrotte, en nepalsk fuglehund, en nesehornfrosk og mange andre fascinerende skapninger du helst ikke vil møte.

D.D.S.Ø.I.F. er en utstilling av dyr du aldri har hørt om før, men de finnes og Doktor Proktor sier at sannheten må frem.

Utstillingen vil stå i Karmsund folkemuseum fra 2. oktober til ut desember