Barn og foreldre i kreativ utfoldelse

Arrangement Haugesund billedgalleri

FULLTEGNET! Familieverksted | Tegneverksted i Haugesund billedgalleri

Bli med på vårens tegneverksted!

Dato: Søndag 13. mars kl. 13:00

Pris: Kr. 100,- pr. barn, foresatt gratis inngang (billett til barna kjøpes på Ticketco)

Bli med på vårens tegneverksted i Haugesund billedgalleri! Vi lar oss inspirere av fantastiske tegninger fra samlingen, tegnet av mange dyktige tegnere og illustratører. Vi eksperimenterer med strek og linje, for å finne interessante uttrykk. Ute er våren kommet- kanskje kan den gi oss noen fine motiv å jobbe med?

Kjøp billett for barna her (foresatt gratis inngang i følge med barnet). Begrenset antall plasser (maks 15 barn).

En søndag i måneden kl. 13:00 inviteres det til familieverksted i Haugesund billedgalleri eller på Karmsund folkemuseum. Familieverkstedet tar for seg ulike kunst og kulturhistoriske utstillinger, temaer og aktiviteter. Verkstedene passer for barn fra 5 år. Inngang: kr. 100,- pr. barn. En foresatt pr. barn gratis inngang.

Hjertelig velkommen til en hyggelig og interessant dag for hele familien!