Foto til markedsføring

Aktuelt Haugesund billedgalleri

Ledig stilling kontormedarbeider 50% | Haugesund billedgalleri

Ledig stilling som kontormedarbeider i Haugesund billedgalleri!

Dato: Søknadsfrist 23. februar 2021

Kontormedarbeider på Haugesund billedgalleri

Kontormedarbeider 50 % stilling

Haugesund Billedgalleri søker en utadvendt og entusiastisk kontormedarbeider i fast 50 % stilling fra 1. mai 2021. Vi søker etter en person med erfaring fra butikk og kundebehandling, og som er utpreget serviceinnstilt og imøtekommende. Du bør kunne jobbe selvstendig, være fleksibel og løsningsorientert med gode samarbeidsevner. Noe ugunstig arbeidstid må påregnes.

Arbeidsoppgaver

Stillingen er fast i 50 % arbeid midt på dagen fire dager i arbeidsuka, og helgearbeid 10 helger i året. Arbeidsoppgavene er knyttet til resepsjon, salg og service og arkiv. Til stillingen hører å ta imot publikum i resepsjonen og betjene telefon, daglige kontorrutiner som journalføring, avstemme kasse, godkjenne faktura, statistikk, drift av Galleributikken og Gallerikafeen, herunder innkjøp og leverandørkontakt. Praktisk og merkantilt arbeid med utstillinger, regnskapsføring og bilagsbehandling.

Kompetanse

Relevant utdanning innen salg og service og kontordrift, gjerne en bachelorgrad. Fordel med praksis fra varehandel og praktisk regnskapserfaring og Visma.net, generell god IT-kompetanse og erfaring med markedsføring. Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk.

Kvalifikasjoner

Du er fleksibel og løsningsorientert med gode samarbeidsevner. Du er ansvarsbevisst med utpreget ordenssans, positiv og serviceorientert. Du er selvgående og jobber godt i team. Du har interesse for kunst og kultur. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Arbeidssted

Erling Skjalgssonsgt. 4, Haugesund

Lønn etter avtale. Haugalandmuseet er medlem av Virke og følger gjeldende lønnstariff for museene. De ansatte er innmeldt i pensjonskassen KLP.

Skriftlig søknadmed CV og referanser sendes Haugalandmuseet post@haugalandmuseet.no Søknadspapirene blir ikke returnert.

Kontaktperson:
Grethe Lunde Øvrebø, Gallerileder, Telefon: 90 88 16 65