Håkon Bleken: "Forlatt by", del 2, kulltegning, 94 x 114 cm

Velkommen til søndagsomvisning!

Dato: Søndag 21. april kl. 13:00

Sted: Haugesund billedgalleri, Erling Skjalgssonsgt. 4, 5523 Haugesund

Pris: Voksen kr. 70,-, Honnør kr. 50,-, barn gratis (under 16 år) og medlemmer i Haugesund kunstforening og Haugalandmuseets venner

Søndagsomvisning

Håkon Bleken – en mester i kull

Søndag 21. april, kl. 13:00
Haugesund billedgalleri

Omvisning er gratis med gyldig inngangsbillett til museet (medlemmer i Haugalandmuseets venner og Haugesund kunstforening, gratis inngang)

Vi har gleden av å invitere til omvisning i samlingsutstillingen Håkon Bleken. En mester i kull. Utstillingen viser et stort og unikt utvalg kulltegninger av den anerkjente kunstneren Håkon Bleken.

Omvisningen ledes av Gro Hjelmervik Fosen. Hun er frivillig i Haugalandmuseet og Haugesund kunstforening, og har tidligere arbeidet som kunstformidler i Haugesund billedgalleri. Til daglig arbeider hun som nestleder ved Vinmonopolet Oasen og Sveio, og holder jevnlig  kurs og foredrag innen temaer som mat og drikke.