Annette Kierulf

Dato: Søndag 22. august kl. 18:00

Tidspunkt: Søndag 22. august kl. 18:00

Pris: Gratis inngang

Haugesund kunstforening, Den norske filmfestivalen og Haugalandmuseet-Haugesund billedgalleri har gleden av å invitere til vernissasje søndag 22. august kl. 18:00. Årets filmfestivalutstillere er ANNETTE KIERULF og CAROLINE KIERULF. Utstillingen åpnes av fylkesordfører Marianne Chesak. Musikalsk innslag ved Almuth Chylek og Tobias Tellmann fra MUNOR. Forfriskninger. Alle hjertelig velkommen!

Vi tar alle forholdsregler for at besøkende skal være så trygge som mulig under besøket. For å ivareta smittevernhensyn og for å kunne bistå Haugesund kommune ved eventuell smitteoppsporing må alle gjester opplyse om navn og tlf. ved ankomst. Du kan også løse ut en gratisbillett og vise denne ved ankomst. Hent gratisbillett her. Vi har anledning til å ha 100 publikummere tilstede under vernissasjen. Informasjon om våre smitteverntiltak kan du lese her

Den årlige Filmfestivalutstillingen blir til gjennom et samarbeid mellom Haugesund kunstforening, Den norske filmfestivalen og Haugalandmuseet-Haugesund billedgalleri. Vi ønsker hjertelig velkommen til vernissasje!

Mer informasjon om kunstnerne: https://www.kierulf.info/

Utstillingen åpner søndag 22. august og varer til søndag 26. september 2021.