17.4.23 Sprossa

Arrangement Karmsund folkemuseum

Foredrag | Gamle hus – pest eller fest?

Velkommen til foredrag med "Sprossa"!

Dato: Mandag 17. april kl. 19:00

Sted: Karmsund folkemuseum, Skåregt. 142, 5527 Haugesund

Pris: NOK 100/ 50 (medlemmer i Fortidsminneforeningen) betales med Vipps eller kontant

I samarbeid med Fortidsminneforeningen avdeling Haugaland ønsker vi velkommen til foredrag med Else ‘Sprossa’ Rønnevig på Karmsund folkemuseum!
Å sette i stand et gammelt hus synes som en vanskelig oppgave. Kunnskap om hvordan man gjennomfører et prosjekt på best mulig måte, ved å tenke prosess, økonomi og ikke minst ny bruk er uvurderlig. Else ‘Sprossa’ Rønnevig deler av sin erfaring gjennom flere gode istandsettingsprosjekter som hun har gjennomført.
Velkommen til en unik kveld der du kan ta med deg en rekke gode tips og råd – slik at du lykkes når du først setter i gang med ditt oppussingsprosjekt.
Arrangør: Haugalandet lokallag av Fortidsminneforeningen i samarbeid med Haugalandmuseet
Pris: 50,- kr for medlemmer av Fortidsminneforeningen. 100,-kr for ikke-medlemmer. Betaling med vipps eller kontant i døra.